piątek, 1 stycznia 2010

Chora

Agatku, mama w koncu doleciala ale dopiero w czwartek w sama wigilie wiec od razu pojechalysmy do Ruislip, do rodzicow Jona na swieta. Musialam sie dobrze nagimnastykowac aby nas stamtad wypuscili do domu w sobote (mnie i mame Jon zostal) zebym miala z nia chociaz niedziele razem w Banbury. Otoz wypuscili ale mama porzadnie zachorowala na zapalenie krtani. Cala niedziele robilam herbate z cytryna i miodem, gotowalam rosol itd. Mama czula sie naprawde zle, ona nalezy do osob ktore jak choruja to 'choruja cala soba' wiec sie bardzo martwilam jak ja ja wsadze w samolot w poniedzialek. Udalo sie, poczule sie nieco lepiej i doleciala do domu ok a we wtorek miala juz wode na szczescie. Ja natomiast od poniedzialku wieczorem tez nie domagam.

No, wlasnie. Jestem chora. I chyba sie starzeje bo juz trzeci dzien biore anytbiotyk i dalej zadnej poprawy. Siedze w domu, nic nie robie, w cieplym, jem rosol, zupy, owoce, witaminki i dupa zbita. Nie mam glosu (juz trzeci dzien), dzis pojawil sie katar, mam tez bardzo bolesny kaszel a temperatura ciagle podwyzszona . Ehhhh. W domu balagan, prezenty swiateczne jeszcze nie rozparcelowane, stos prania itd. Na szczescie mam Jona ktory jako tako panuje nad kuchnia, jezdzi na zakupy itd. Mam nadzieje, ze one tego swinstwa ode mnie nie podlapie bo jak ja marudze to on dopiero bedzie marudzil.

Musze napisac cos pozytywnego. Otoz nie udalo mi sie jeszcze zarejestrowac do lekarza w tym miescie. Poszlismy wiec do kliniki (otwartej w pazdzierniku) ktora jest czynna od 8:00 do 20:00 codziennie!!!! (wliczajac w to swieta itd.) i mozna przyjsc z ulicy. Weszlismy, nikogo w poczekalni, wypelnilam maly druczek i za niecale 10 minut rozmawialam juz z lekarzem (tzn jon rozmawial bo ja glosu niet). W trybie natychmiastowym dostalam penicylyne a tyle sie zlego mowi o Angielskiej zluzbie zdrowia i zamilowaniu do paracetamolu.

2 komentarze:

  1. To chyba jakas epidemia z tym zapaleniem krtani, bo mnie tez do dopadlo dwa dni temu. Dlatego tez sylwestra mialam na soku jablkowym i praktycznie nie uczestniczylam w rozmowach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedactwo
    uwazaj na siebie
    kiedy ostatnio bralas penicyline? bo zeby antybiotyk odpowiednio dzialal nie mozna tego samego podawac czesciej niz raz na 18 miesiecy (cos o tym wiem niestety, w pierwszych 2 latach po slubie mialam ciag zapalenie oskrzeli albo pluc co 4-5 miesiecy a ze jestem uczulona na penicyline to pod koniec trzeba bylo niezle kombinowac).

    Mam nadzieje ze uda Ci sie szybko wrocic do zdrowia.
    Ja tez jestem przeziebiona i sie kurkuje bo w poniedzialek pierwszy dzien do pracy.
    Denerwuje sie ale nie moge sie doczekac:) mam nadzieje ze irlandzka pogoda sie poprawi i paraliz komunikacyjny sie skonczy.

    OdpowiedzUsuń