poniedziałek, 16 lutego 2009

Mojo is back

Dobre mojo mi wrocilo!!! W sobote bylam caly dzien taka uchachana jakbym najarala sie trawy. :) Ale generalnie po ostatnim weekendzie (kiedy to nie pojechalam do Londynu) wszystko zaczelo wracac do normy. Generalnie sytuacja sie nie zmienila ale ja juz nie patrze na to wszystko w kategoriach katastrofy.

Z nowosci to:

- Mark (brat Jona) rozwalil sobie noge grajac w pilke. Lezy w szpitalu i nie moga go operowac bo opuchlizna nie chce zejsc. Nie moge tego Jonowi powiedziec, ale Mark to taki idiota jakich malo. Prace ma tylko jakas dorywcza wiec oczywiscie zadnego chorobowego, mieszka z rodzicami wiec bedzie go mamusia glaskac. Nie mam pojecia, czemu czasem dwaj bracia sa tak rozni??? (To samo sie przeciez tyczy mojego ojca i wujasa).
- Przyszedl pan zaloczyc antene w naszym pokoju, wywiercil dziure w scianie, przeciagnal kabel a u Ali podpial rozgaleznik. Za wszytko skasowal £50 a ja myslalam, ze sie wsciekne. Sama bym to cholera zrobila. Myslalam, ze jak juz wolam fachowca to on mi gniazdko porzadne zamontuje. Mylilam sie :( szybko mi jednak przeszlo bo mam TV i wszystkie kanaly i wogole. Tak naprawde jest to pierwszy TV jaki sobie kiedykolwiek kupilam (czy to nie troche smutne ze ostatnio czerpie radosc z kupowania welny i TV?) hehe
- Ali zaczela ze mna rozmowe na temat mieszkania. Cos mreczy ze moze by sie Glenn wprowadzil do momentu kiedy oni sie wyprowadza na Poludnie (wyglada na to ze jednak bedzie wyprowadzka). Ja powiedziec nic nie moge, bo Ali przygarnela mnie wiec mowie ze spoko. Z jednej strony ok ale z drugiej ja lubie jak oni ida do niego w weekend (w tygdniu sa prawie non stop ze mna) i my z Jonem mamy mieszkanie dla siebie. Daje nam to troche oddechu. A jak oni beda tam tak caly czas, non stop az do lata? Poza tym Ali chce mieszkanie sprzedac z czego bardzo sie ciesze. Podobno jej firma w ramach 'relokacji' ma zaplacic wszelkie oplaty (niemale) zwiazane ze sprzedaza wiec warto skorzystac z okazji. Nie jestem tylko pewna czy zaplaca tez Jona czesc? No i Ali chyba liczy na to, ze szybko sprzeda, jeszcze jakis maly proficik przygarnie i zalozy gniazdko z Glennem w Londynie (podczas gdy ja zostane bezdomna). Troche sie tym przejelam ale potem pomyslalam, ze lepiej bedzie dla nas wycofac sie wreszcie z tego chorego ukladu mieszkaniowego, wiec i my mozemy cos kupic razem a poza tym mieszkanie na bank sie nie sprzeda tak szybko i cos czuje ze ja bede tam rezydowac i pokazywac mieszkanie potencjalnym kupcom podczas gdy Ali i Jon beda poza Yorkiem. Wiec spoko.

Po powrocie z Londynu (tak, moj weekend z mamuska juz za pare dni) postanowialm zaczac prawdziwa diete. Przez ta mala depreche jadlam jak swinka a teraz nie za bardzo chce mi sie przestac. Ale postanowilam, ze jak wroce to kupie sobie parowar (a co!) i wroce na silownie. W maju jest komunia Jasia i powinnam dobrze wygladac. Poza tym dziergam te wszystkie dzianiny a do dzianin trzeba miec figure :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz