poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Poniedzialkowe sny

Jon w poniedzialki wstaje o 5 rano aby dojechac do pracy do Coventry. Troche mi go zal ale tym sposobem mamy cala niedziele dla siebie no i cala noc :) Oczywscie tym wstawaniem mnie budzi i ja potem dosypiam sobie jeszcze ze dwie godzinki. Podczas tych dwoch godzinek mam zawsze szalone sny wiec zawsze w poniedzialki budze sie w jakims dziwnym nastroju w zaleznosci od snu. I tak dzisiaj, zapewne w zwiazku z tym, ze dzis przyjezdza firma przeprowadzkowa i zabiera wszystkie rzeczy Ali snilo mi sie, ze Ali zabrala z mieszkaniowych lazienek wszystkie baterie (krany, przysznic itd.) z naszej lazienki nawet umywalke a ze swojej rowniez muszle klozetowa..... pozostawie to bez komentarza. Mam nadzieje, ze jak dzis wroce z pracy to nie czekaja mnie zadne niemile niespodzianki tego typu :)
Weekend minal nam przeuroczo a naszych wsplokatorow wogole nie widzielismy. W sobote wieczorem odwiedzilismy Nine i Lee na pierwszym w tym sezonie grillu bylo troche chlodno ale dalo sie wytrzymac hi hi. Poza tym wiekszosc czasu spedzilismy na oszklonej werandzie raczej niz w ogrodzie. Wypilam cala butelke wina, jak na mnie to sporo i w niedziele mialam lekkiego kaca co bardzo zadko mi sie przydaza. W niedziele nawiedzil nas Chris z Justyna. Bylo super. Niestety jak juz wyjechali to jeszcze szybciej wrocili bo sie skrzynia biegow im sie rozkraczyla. Zawolalismy the AA i samochod jest obecnie w serwisie Forda w Yorku. Wyglada na to, ze troche tu pobedzie co oznacza, ze z Chrisem sie jeszcze zobacze.

2 komentarze:

  1. wspolczuje snow
    ja tez mialam jakies dziwne i nie wiem czemu
    obudzilam sie o 7 rano i juz balam sie zasnac ponownie

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie tak ze snami czasem bywa, ja czasem potrafie sie nawet z placzem obudzic ale rzadko na szczescie :)

    OdpowiedzUsuń