czwartek, 23 kwietnia 2009

Wiosenne porzadki

Ali jednak kranow nie zabrala ze soba, zostawila tez umywalke :) Jak weszlam w poniedzialek do mieszkania to wygladalo jakby sie do nas ktos wlamal. Od poniedzialku wiec sprzatam jak glupia i powoli, niestety bardzo powoli sie rozjasnia. Ten tydzien mija w zastraszajacym tempie.
Udalo mi sie juz wysprzatac caly salon, pukladac wszedzie DVD, zorganizowac sobie prawdziwy kacik druciarski, przebic sie przez tone listow i dokumentow lezacych na komputerowym biurku itd. Dzis mam w planach kuchnie (kuchnia juz zorganizowana tylko musze ja nieco wysprzatac, umyc kuchenke, zlew, blaty itp.) i sypialnie a jutro mam nadzieje lazienke. W sobote ma przyjsc ktos z agencji mieszkaniowej zrobic zdjecia a potem juz moge na nowo balaganic :)

W miedzyczasie wyslalam jedna aplikacje o prace a do 1 maja wysle jeszcze dwie. Zobaczymy czy zaczne jezdzic na wywiady. Najbardziej to bym chciala dostac te robote w Leeds (aplikacja juz wyslana) bo duzo wiecej kasy i najwieksza zmiana, jesli chodzi o profil pracy - pozegnalabym sie z wyzsza edukacja - no ale zobaczymy. Oprocz tego na parapecie (na pulkach sa same DVD) pasa sie ksiazki, ktore powinnam przejrzec do doktoratu. Drutowo jestem w dupie co mnie troche martwi. Blog tez stoi odlogiem no bo nie mam sie czym chwalic ale w ten weekend powinnam nadgonic.

Co do Chrisa samochodu to rozkraczyl sie zupelnie. Pani z Forda zadzwonila do mnie z informacja, ze to nie tylko skrzynia biegow ale i chamulce i ze naprawa to tysiace funtow wiec sie chyba nie oplaca (bo auto nie jest az tyle warte). Chris nie dzwonil do mnie od poniedzialku wiec nie mam pojecia jakie ma plany.

Mam tez ambitne plany zrzucic pare kilo przed rodzinna impreza (komunia mojego chrzesniaka) w polowie maja ale na silowni juz drugi miesiac mnie nie widza. W przyszlym tygodniu, jak uporam sie z mieszkaniem musze znalezc czas aby sie tam wreszcie udac.

Jestem bardzo zajeta i wieczorami padam ale generalnie jest spoko. Wole byc zmeczona niz znudzona. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz