czwartek, 16 kwietnia 2009

Wyszla na scene i.....

Nie wiem czy ogladaliscie w ostatnia sobote 'Britains got talent'. Wyszla tam na scene 47 letnia dziewica w gustownej sukience (ale za to czarnych rajstopach) ktora wygladala na conajmniej 13 lat wiecej. Generalnie wszyscy spodziewali sie zenady a jak babeczka przydzwonila szlagierem z 'Nedznikow' to ludzie zbierali szczeki z podlogi. Zrobila na mnie fantastyczne wrazenie, normalnie pociekly mi lzy. Mozna ja obejrzec tutaj na YouTube. Podobo caly swiat juz oszalal na jej punkcie :)

A co u mnie? Wczoraj bylam bardzo zajeta. Po powrocie do domu zabralam sie za kuchnie. Ali zwolnila jakies 70 procent miejsca w szafkach wiec trzeba je bylo jakos zagospodarowac. Poltorej godziny zajelo mi przerzucanie w szafkach, ukladalam sobie jak chcialam. Udalo mi sie tez schowac w szafce frytkownice, ktora od zawsze stala na podlodze jak i inne badziewie. Nie dosc, ze wszystko mam ladnie poukladane w szafkach to jeszcze podloga w kuchni sie przejasnila :). I cale doswiadczenie bylo bardzo terapeutyczne wiec poprawil mi sie humor. Potem pojechalam do biblioteki na uniwerek i wypozyczylam troche ksiazek aby sie lepiej przygotowac do wywiadu doktoranckiego. Wieczorem chcialam jeszcze troche podziergac ale zaczelam zupelnie nowy wzor i nic mi nie chcialo wyjsc, pewnie dlatego, ze bylam zmeczona. Z okazji przeprowadzki znalazlam plyte z filmem 'Chlopaki nie palcza'. Filmy Lubaszenki mnie rozbrajaja wiec sobie dzis obejrze a co :))))

No coz, takze jak widac na zalaczonym obrazku jestem dzis happy bunny. W pracy spokojnie, uporalam sie z wiekszoscia zadan na dzis wiec do 4 bede chyba pisac aplikacje o prace :) Jutro wraca Jon a w sobote rano jedziemy do 'demobilu' zobaczyc czy mozemy tam wytachac jakies tymczasowe meble za dyche. Tak naprawde to potrzebujemy tylko jakiejs szafki na ktorej mozemy trzymac wieze i DVD, ale kto wie z czym wrocimy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz